You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Reklamace > Jak ověřím, není-li chyba na mé straně?
Jak ověřím, není-li chyba na mé straně?
print icon

Pokud jste obdrželi produkt, ve kterém chybí fotografie, popřípadě vidíte vadu písma, můžete zkontrolovat, zda byl v tomto stavu produkt objednán, či ne.

Bontia Studio pro Windows

Ve studiu zkontrolujete podobu objednané fotoknihy prostřednictvím tlačítka „Náhled“.

Zobrazení kontrolního náhledu v Bontia Studiu

Online aplikace

Fotoknihu, zápisník nebo fotokalendáře vytvořené v online aplikaci prostřednictvím webového prohlížeče zkontrolujete po přihlášení ke svému účtu v menu Moje produkty.
Neodpovídají-li vaše data vytisknutému produktu, postupujte dle dalších instrukcí.

zpětná vazba
5 mimo 28 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu