You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Reklamace > Jak reklamovat poškozenou zásilku?
Jak reklamovat poškozenou zásilku?
print icon

Poškozenou zásilku nikdy nepřebírejte a o poškození sepište písemný zápis s doručovatelem. Dopravce nám ji zašle zpět a reklamaci poškození s námi vyřeší.

V případě, že poškození zjistíte až po převzetí balíku nebo otevření zásilky (např. doma), postupujte dle pokynů dopravce:

Dodání Českou poštou

Poškození je třeba nahlásit do tří pracovních dnů na kterékoliv pobočce v ČR.

V takovém případě je pak nutné předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána.

Obal je třeba ponechat v původním stavu, předložit je třeba i celý obsah.

Dodání ostatními přepravci

Vše zdokumentujte.

Vyfoťte adresní štítek, poškozený obal a poškozený obsah.
Dále vyfoťte způsob zabalení uvnitř rozevřené krabice s výplňovým materiálem.
Vyfoťte čárový kód / QR kód reklamovaného produktu.
Vyplňte formulář na stránce Zákaznické podpory a připojte všechny fotky.
Po obdrženi formuláře Vás o dalším postupu budeme informovat.

zpětná vazba
0 mimo 5 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu