You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Reklamace > Jak ověřím, není-li chyba na mé straně?
Jak ověřím, není-li chyba na mé straně?
print icon

Pokud jste obdrželi produkt, ve kterém chybí fotografie, popřípadě vidíte vadu písma, můžete zkontrolovat, zda byl v tomto stavu produkt objednán, či ne.

Bontia Studio pro Windows

Ve studiu zkontrolujete podobu objednané fotoknihy prostřednictvím tlačítka „Náhled“.

Zobrazení kontrolního náhledu v Bontia Studiu

Online aplikace

Fotoknihu, zápisník nebo fotokalendáře vytvořené v online aplikaci prostřednictvím webového prohlížeče zkontrolujete po přihlášení ke svému účtu v menu Moje produkty.
Neodpovídají-li vaše data vytisknutému produktu, postupujte dle dalších instrukcí.

zpětná vazba
5 mimo 28 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu