Poškozenou zásilku nikdy nepřebírejte a o poškození sepište písemný zápis s doručovatelem. Dopravce nám ji zašle zpět a reklamaci poškození s námi vyřeší.
V případě, že poškození zjistíte až po převzetí balíku nebo otevření zásilky (např. doma), postupujte dle pokynů dopravce:
Dodání Českou poštou
Poškození je třeba nahlásit do tří pracovních dnů na kterékoliv pobočce v ČR.
V takovém případě je pak nutné předložit poštovní zásilku v tom stavu, v jakém byla dodána.
Obal je třeba ponechat v původním stavu, předložit je třeba i celý obsah.
Dodání ostatními přepravci
Vše zdokumentujte.
Vyfoťte adresní štítek, poškozený obal a poškozený obsah.
Dále vyfoťte způsob zabalení uvnitř rozevřené krabice s výplňovým materiálem.
Vyfoťte čárový kód / QR kód reklamovaného produktu.
Vyplňte formulář na stránce Zákaznické podpory a připojte všechny fotky.
Po obdrženi formuláře Vás o dalším postupu budeme informovat.