Jak postupovat, když mě program upozorní na neplatné snímky?

Každý neplatný snímek je označen výstražnou ikonou. Pokud na ikonu najedete kurzorem myši, zobrazí se navrhovaný postup řešení. Snímky mohou být neplatné z několika důvodů.

Po vložení do fotoknihy byl snímek změněn

Informace o snímcích vložených do fotoknihy jsou načítány z vašeho počítače. Pokud mimo Bontia Studio změníte snímek (například úprava v grafickém editoru, otočení snímku v prohlížeči fotek apod.), který byl dříve vložený do fotoknihy , Bontia Studio na tuto skutečnost upozorní.
Klikněte na neplatný snímek pravým tlačítkem myši a zvolte „Aktualizovat snímek“.

Po vložení do fotoknihy byl snímek přesunut nebo odstraněn z původní složky

Jestliže v počítači přesunete snímek, který byl dříve vložený do fotoknihy, spojení mezi programem a snímkem bude přerušeno. Situaci lze vyřešit nastavením nového umístění snímku. V menu zvolte položku „Kniha“ a klikněte na „Dohledat snímky“.
NEPŘEHLÉDNĚTE! Informace o neplatných snímcích, která se může objevit na začátku objednávkového procesu, nezahrnuje snímky s nízkým rozlišením. Fotoknihu s neplatnými snímky nelze objednat. Fotoknihu s nekvalitními snímky objednat lze, ačkoliv to nedoporučujeme. Více se dočtete ZDE.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám