You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Domov > Tvorba kalendářů, obrazů a fotek > Co dělat, když tvorba kalendářů nebo balíčků fotek nefunguje správně?
Co dělat, když tvorba kalendářů nebo balíčků fotek nefunguje správně?
print icon

Poruchy webové aplikace většinou souvisí s použitým internetovým prohlížečem. Optimálním řešením je zvolit jiný prohlížeč nebo aktualizovat stávající prohlížeč.

 

Vzhledem k velikosti jednotlivých fotografií, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby vkládat fotky postupně po menších dávkách.

Jestliže chcete vyvolat velké množství fotografií (stovky a více), doporučujeme vytvořit více menších balíčků fotografií a postupně je přidat do nákupního košíku. 

 

Pokud problémy přetrvávají, zkontrolujte, zda vložené fotografie nejsou poškozené.

Doporučované prohlížeče: 

Internet Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.

Nevíte-li, jak aktualizovat váš prohlížeč, přečtěte si jednoduchý návod

Google Chrome

Mozilla Firefox

 
zpětná vazba
57 mimo 191 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu