You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Tvorba kalendářů, obrazů a fotek > Co dělat, když tvorba kalendářů nebo balíčků fotek nefunguje správně?
Co dělat, když tvorba kalendářů nebo balíčků fotek nefunguje správně?
print icon

Poruchy webové aplikace většinou souvisí s použitým internetovým prohlížečem. Optimálním řešením je zvolit jiný prohlížeč nebo aktualizovat stávající prohlížeč.

 

Vzhledem k velikosti jednotlivých fotografií, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby vkládat fotky postupně po menších dávkách.

Jestliže chcete vyvolat velké množství fotografií (stovky a více), doporučujeme vytvořit více menších balíčků fotografií a postupně je přidat do nákupního košíku. 

 

Pokud problémy přetrvávají, zkontrolujte, zda vložené fotografie nejsou poškozené.

Doporučované prohlížeče: 

Internet Google Chrome, Microsoft Edge, Safari.

Nevíte-li, jak aktualizovat váš prohlížeč, přečtěte si jednoduchý návod

Google Chrome

Microsoft Edge

 
zpětná vazba
57 mimo 192 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu