You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Domov > Zasílání produktů > Jak změnit dodací nebo fakturační adresu v objednávce?
Jak změnit dodací nebo fakturační adresu v objednávce?
print icon

Dodací adresu můžete změnit na stránce Objednávky ve Vašem účtu Bontia po dobu výroby objednávky.

Jakmile bude stav objednávky "Čeká na dopravce", balíček je již připravený pro dopravce a změny se provést nedají.

 

 

Změnit fakturační adresu lze pouze před uhrazením objednávky. Změnu provedete stornováním objednávky na stránce Objednávky a vytvořením objednávky nové. 

Věše produkty jsou uložené na stránce Moje produkty.

zpětná vazba
0 mimo 0 našel to užitečné

přejděte na horní ikonu