Aktuální lhůty dodání    Stav mojí objednávky    Prodloužení poukazů    Slevové akce

Co když nelze nahrát fotky do balíčku fotografií?

S ohledem na velké množství fotek, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby nenavštěvovat jiné webové stránky a vypnout nepotřebné programy (například online komunikátory, stahování software apod.), které by mohly zatěžovat počítač.
Doporučujeme také ověřit, že operační paměť vašeho počítače má minimálně 2 GB a velikost každé jedné fotografie nepřesahuje 10 MB. Snímky o velikosti více než 10 MB aplikace není schopna načíst.
Jestliže chcete objednat velké množství fotek (stovky a více), doporučujeme vytvořit více menších balíčků fotografií a postupně je přidat do nákupního košíku.
V případě, že výše uvedené postupy byly dodrženy, ale balíček/ky fotografií se vám stále nedaří vytvořit, optimálním řešením je zvolení jiného prohlížeče nebo aktualizace prohlížeče stávajícího. 

Doporučované prohlížeče: 

Internet Explorer 11 a vyšší, Google Chrome, Mozilla Firefox
Prohlížeč Mozilla Firefox může způsobovat nahodilé komplikace při vkládání obrázků. Pokud jej používáte, věnujte pozornost informacím ZDE.
Pokud používáte prohlížeč Microsoft Edge, doporučujeme fotografie postupně nahrávat v menších počtech. Větší množství velkých fotografií může způsobit restart aplikace.
Vyhněte se tvorbě v systému Windows XP. Tento systém již není podporován ze strany výrobce a prohlížeče nelze již delší dobu aktualizovat na poslední verzi. 

NEVÍTE-LI, JAK AKTUALIZOVAT VÁŠ PROHLÍŽEČ, PŘEČTĚTE SI JEDNODUCHÝ NÁVOD

V případě, že komplikace přetrvávají, doporučujeme ověřit, zda vámi vkládané fotky nejsou poškozené.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám