Aktuální lhůty dodání    Stav mojí objednávky    Prodloužení poukazů    Slevové akce

Co když nelze nahrát fotky do balíčku fotografií?

S ohledem na velké množství fotek, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby nenavštěvovat jiné webové stránky a vypnout nepotřebné programy (například online komunikátory, stahování software apod.), které by mohly zatěžovat počítač.
Doporučujeme také ověřit, že operační paměť vašeho počítače má minimálně 2 GB a velikost každé jedné fotografie nepřesahuje 10 MB. Snímky o velikosti více než 10 MB aplikace není schopna načíst.
Jestliže chcete objednat velké množství fotek (stovky a více), doporučujeme vytvořit více menších balíčků fotografií a postupně je přidat do nákupního košíku.
V případě, že výše uvedené postupy byly dodrženy, ale balíček/ky fotografií se vám stále nedaří vytvořit, optimálním řešením je zvolení jiného prohlížeče nebo aktualizace prohlížeče stávajícího. 

VHODNÝ PROHLÍŽEČ VYBERTE DLE TYPU VAŠEHO OPERAČNÍHO SYSTÉMU

  • Windows 7 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox a IE10
  • Windows 8+8.1 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox, IE11
  • Windows 10 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox, IE11
Prohlížeč Mozilla Firefox může způsobovat nahodilé komplikace při vkládání obrázků. Pokud jej používáte, věnujte pozornost informacím ZDE.
Pokud používáte prohlížeč Microsoft Edge, doporučujeme fotografie postupně nahrávat v menších počtech. Větší množství velkých fotografií může způsobit restart aplikace.
Vyhněte se tvorbě v systému Windows XP. Tento systém již není podporován ze strany výrobce a prohlížeče nelze již delší dobu aktualizovat na poslední verzi. 

NEVÍTE-LI, JAK AKTUALIZOVAT VÁŠ PROHLÍŽEČ, PŘEČTĚTE SI JEDNODUCHÝ NÁVOD

V případě, že komplikace přetrvávají, doporučujeme ověřit, zda vámi vkládané fotky nejsou poškozené.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám