Aktuální lhůty dodání    Stav mojí objednávky    Prodloužení poukazů    Slevové akce

Co dělat, pokud tvorba kalendářů nefunguje správně?

S ohledem na velké množství fotografií, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby kalendářů nenavštěvovat jiné webové stránky a ideálně také vypnout všechny nepotřebné programy (například online komunikátory, stahování software apod.), které by mohly zatěžovat počítač.
Doporučujeme také ověřit, že velikost každé jedné fotografie nepřesahuje 15 MB. Snímky o velikosti více než 15 MB aplikace není schopna načíst. Komplikacím předejdete rovněž tím způsobem, že budete fotografie do kalendáře vkládat postupně.
V případě, že výše uvedený postup byl dodržen, ale kalendář se vám stále nedaří vytvořit, optimálním řešením je zvolení jiného prohlížeče nebo aktualizace prohlížeče stávajícího. 

Doporučované prohlížeče: 

Internet Explorer 11 a vyšší, Google Chrome, Mozilla Firefox
Prohlížeč Mozilla Firefox může způsobovat nahodilé komplikace při vkládání obrázků. Pokud jej používáte, věnujte pozornost informacím ZDE.
Pokud používáte Windows XP, doporučujeme nepoužívat Google Chrome. Prohlížeč v tomto případě nelze aktualizovat na poslední verzi.

Nevíte-li, jak aktualizovat váš prohlížeč, přečtěte si jednoduchý návod

Pokud komplikace přetrvávají, doporučujeme ověřit, zda vámi vkládané fotografie nejsou poškozené.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám