Aktuální lhůty dodání    Stav mojí objednávky    Prodloužení poukazů    Slevové akce

Co dělat, pokud tvorba kalendářů nefunguje správně?

S ohledem na velké množství fotografií, které aplikace musí zpracovat, doporučujeme během tvorby kalendářů nenavštěvovat jiné webové stránky a ideálně také vypnout všechny nepotřebné programy (například online komunikátory, stahování software apod.), které by mohly zatěžovat počítač.
Doporučujeme také ověřit, že velikost každé jedné fotografie nepřesahuje 15 MB. Snímky o velikosti více než 15 MB aplikace není schopna načíst. Komplikacím předejdete rovněž tím způsobem, že budete fotografie do kalendáře vkládat postupně.
V případě, že výše uvedený postup byl dodržen, ale kalendář se vám stále nedaří vytvořit, optimálním řešením je zvolení jiného prohlížeče nebo aktualizace prohlížeče stávajícího. 

Vhodný prohlížeč vyberte dle typu vašeho operačního systému

  • Windows 7 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox a IE10
  • Windows 8+8.1 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox, IE11
  • Windows 10 32+64: Google Chrome, Mozilla Firefox, IE11, Edge
Prohlížeč Mozilla Firefox může způsobovat nahodilé komplikace při vkládání obrázků. Pokud jej používáte, věnujte pozornost informacím ZDE.
Pokud používáte Windows XP, doporučujeme nepoužívat Google Chrome. Prohlížeč v tomto případě nelze aktualizovat na poslední verzi.

Nevíte-li, jak aktualizovat váš prohlížeč, přečtěte si jednoduchý návod

Pokud komplikace přetrvávají, doporučujeme ověřit, zda vámi vkládané fotografie nejsou poškozené.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám