Aktuální lhůty dodání    Stav mojí objednávky    Prodloužení poukazů    Slevové akce

Co dělat s poškozenou zásilkou?

Dodání Českou poštou

Pokud je poškozený vnější obal a zásilku převezmete, reklamaci řešíte sami u dopravce.
Jestliže poškozenou zásilku nepřevezmete, bude nám vrácena a reklamaci vyřídí naše společnost. 
V žádném případě však přebal zásilky neznehodnocujte. Je důležitý k prokázání, jak k poškození došlo. 

Dodání GLS

V první řadě sepište s řidičem "Škodový zápis".
Poté poškozený balík i s adresním štítkem vyfoťte. V případě poškozeného obsahu pořiďte snímky otevřeného balíku se zabaleným produktem v bublinkové fólii a snímky poškozeného produktu. 
Vše nám zašlete prostřednictvím formuláře, který naleznete ZDE.
Po obdrženi fotografii Vas o dalším postupu budeme neprodleně informovat.
V případě poškození, které nesouvisí se způsobem doručení, postupujte dle našich instukcí.
Pokud chcete vědět něco jiného, napište nám